Luomuavan verkkokaupan toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Louis´ Organics Finland (y-tunnus 08365478-4), PL 8, 33881 Lempäälä. Myymme tuotteita täysi-ikäisille Suomen alueella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.luomuava.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Maksutavat

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy (y-tunnus 2196606-6), joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

 

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard . Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksupalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy yhteistyössä. Checkout Finland Oy:n maksuehdot voit käydä lukemassa www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

 

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

 

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

 

Toimitustavat ja toimituskulut

Postikulut ovat samat paketin koosta riippumatta. Paketit lähtevät meiltä pääsääntöisesti 7 päivän sisällä tilauksesta. Joskus tilausten käsittely saattaa kuitenkin ruuhkautua ja toimitusajat voivat hiukan venyä.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset Postin pakettina, jota voit seurata lähetystunnuksella, jonka saat tilausvahvistuksen mukana. Tarjoamme asiakkaillemme seuraavat toimitustavat:

 

Postipaketti – 5,90 eur
Nouto lähimmästä postitoimipisteestä. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Postilta ilmoituksen. Huomaathan, että Postilta ilmoittaa pakettien saapumisista ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla. Paperinen saapumisilmoitus lähetetään vain siinä tapauksessa, jos vastaanottaja ei ole ilmoittanut puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. On siis tärkeää, että tilatessasi syötät ajantasalla olevat yhteystiedot.

 

Kotipaketti – 11,00 eur
Paketti toimitetaan kotiovellesi. Tilauksen yhteydessä on tärkeää ilmoittaa puhelinumero, jotta postista voidaan soittaa ja sopia paketin vastaanottoaika. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, vastaanottajalle lähetetään yhteydenottopyyntöviesti. Paketit jaetaan vastaanottajan osoitteeseen sisälle asti, ulko-oven välittömään läheisyyteen. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen arkisin klo 21 asti. Muilla alueilla lähetykset jaetaan perille klo 14 tai 17 mennessä. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta osoitteesta, vastaanottajalle jaetaan yhteydenottopyyntökortti.

 

Postin pakettiautomaatti   5,90 eur
Hae pakettisi ilman jonotusta lähimmästä Postin pakettiautomaatista silloin, kun sinulle sopii. Saat tekstiviestillä tiedon, kun paketti on noudettavissa. Huomaathan, että tekstiviestin saatuasi pakettia säilytetään pakettiautomaatissa 7 vrk. Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin.

 

Nouto valitsemastasi Postin toimipisteestä – 5,90 eur
Hae pakettisi haluamastasi postin toimipisteestä. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Postilta ilmoituksen. Huomaathan, että Posti ilmoittaa pakettien saapumisista ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla. Paperinen saapumisilmoitus lähetetään vain siinä tapauksessa, jos vastaanottaja ei ole ilmoittanut puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. On siis tärkeää, että

 

Tuotteen palautusoikeus

Jos et ole jostain syystä tyytyväinen vastaanottamiisi tuotteisiin, ota meihin yhteyttä 14 vuorokauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta sähköpostitse heidi@luomuava.fi. Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian. Saat sähköpostitse toimintaohjeet tuotteen palauttamiseen.

Jos toimitettu tuote on väärä tai virheellinen, asiakkaalle hyvitetään palautuskulut edullisimman lähetystavan mukaan ja Louis´ Oragnics vastaa korvaavan tuotteen toimituskuluista. Pääsääntöisesti palautusten tai tuotevaihdon toimituskuluista vastaa asiakas. Palautettavien tuotteiden avaamattomia. Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Lunastamaton paketti ei ole palautus.

Palautusehdot eivät koske Louis´ Oragnicsin yritysasiakkaita.

 

Maksunpalautukset

Maksu palautetaan Suomen kuluttajasuojalain mukaisesti 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen saavuttua, edellyttäen kuitenkin että tuote on saapunut Louis´ Organics Finlandille.

 

Tuotevirheen korjaaminen

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 

Tietosuoja

Louis´ Organics Finland Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Kerättävät tiedot ja käyttötavat on kuvattu erillisessä rekisteriselosteessa

Luomuava verkkosivujen ja asiakkaan välillä on suojattu yhteys. Maksuvaiheessa asiakas siirtyy ulkopuolisen maksunvälittäjän sivulle, joka vastaa oman palvelunsa tietosuojasta. Luomuavan sivujen ja maksunvälittäjän sivujen välillä siirretään salatun yhteyden kautta tilauksen tiedot sekä maksutapojen yhteydessä kuvatut asiakastiedot.

 

Toimitusehtojen muuttaminen

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Ehdot päivitetty viimeksi 14.4.2020.